سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب آکاردئونی آپارتمان

نظر

درب آکاردئونی

هنگامی که بحث امنیت خانه وسط می آید، اولین چیزی که بسیاری از صاحب خانه ها روی آن سرمایه گذاری می کنند حفاظ های آهنی درب و پنجره است تا خانه را از مزاحمان محافظت کند.

از آنجا که تقاضا برای نصب درب های آکاردئونی در تهران بسیار زیاد است، ما نیز  طرح های مختلفی از درب های آکاردئونی را در ابعاد مختلف تولید میکنیم که پس از تماس مشتری موجود  بوده و خیلی سریع در دسترس قرار دهیم.


درب های آکاردئونی که توسط صنایع فلزی آریا نصب میشود دارای رنگ کوری ای است که سالها دوام دارد و از خودگی فلز آن جلوگیری میکند.این درب های آهنی به صورت تاشو باز و بسته میشود و جای خیلی کمی را اشغال میکند. بهترین رنگ های پیشنهادی برای درب آکاردئونی آپارتمان  رنگ سفید و قهوه ای و شکلاتی است که جلوه خوبی دارند.

ولی این را هم در نظر داریم که برخی از مشتریان برای آپارتمان یا مغازه خود نیاز به درب آکاردئونی خاصی داشته باشند، پس به صورت سفارشی نیز این درب های محافظ عالی را تولید میکنیم.به عنوان مثال، ممکن است نیاز به سبک تر کردن درب های آکاردئونی باشند تا باز و بسته شدن آن آسان تر شود. و یا درب های ورودی ابعاد غیر متعارفی داشته باشد که در این شرایط به صورت کاملا رایگان از محل نصب حفاظ درب بازدید میکنیم و درب سفارشی را در کتر از 4 روز تولید و نصب میکنیم.

 

برای پرس و جو و قرار ملاقات در مورد  ساخت سفارشی درب های آهنی محافظ آپارتمان در تهران ، درب های قفل شونده از داخل یا خارج از منزل ، با ما تماس بگیرید  09126215957