سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ پنجره ساده ،فرفورژه و متحرک

نظر

  هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی

ما از سال 1360 برای مشتریان تجاری و مسکونی به طراحی و ساخت حفاظ های پنجره  جذاب و مقرون به صرفه مشغول هستیم. طی بیش از 30 سال در صنعت حفاظ سازی ساختمان ،ما هزاران مشتری راضی در سراسر ایران و بیشتر در تهران و کرج  داشته ایم.. صنعتگران ماهر و باتجربه ما از داشتن بالاترین استانداردهای کیفیت در زمینه تولید حفاظ پنجره و ارتقاء کیفیت و ایمنی مجتمع های تجاری و مسکونی خود با هدف ارائه حداکثر امکان حفاظت در برابر خانه یا کسب و کار خود بهره می برند.

حفاظ پنجره ساختمان آهنی

ما در طراحی حفاظ پنجره ساختمان از ترکیب طرح های کلاسیک ایرانی و طرح های مدرن امروزی بهره میبریم.ولی همیشه به مشتریان خود میگوییم که اولین خاصیت حفاظ پنجره باید حفظ امنیت ساختمان باشد و پس آن زیبایی بخشیدن به ساختمان.

همچنین ما میتوانیم حفاظ های متحرکی طراحی کنیم که از داخل قفل میشوند و در مواقع اضطراری مانند اتش سوزی از داخل قابل باز شدن میباشند

هنگامی که شما به دنبال یک محافظ امنیتی شیک و در عین حال بسیار موثر برای ملک مسکونی یا تجاری خود هستید، به هیچ وجه از حفاظ پنجره صنایع فلزی آریا گذر نکنید،چرا که قیمت مناسب،کیفیت مطلوب و زمان ساخت و نصب کوتاه آریا حفاظ را از سایر رقبای حفاظ سازی در تهران و کرج متمایز میکند.

کمترین هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی متحرک ،فرفورژه و ساده با صنایع فلزی آریا